19. maj 2014

Lososov tatarec (pašteta)

Rad imam lososa in obožujem klasičen tatarski biftek, zato je bila ideja za lososov tatarec na dlani. In če sem pri klasičnem tatarcu bolj izkušenj, ter ni težav pri pripravi, mi pri lososovem ne gre ravno najbolje. Prvič sem ga sekljal in mi niso bile preveč všeč tiste kockice, drugič pa sem ga s paličnim mešalnikom zmlel v pašteto. Mi je pa bil vsaj zelo dober, kljub temu, da sem povrhu vsega še improviziral z dimljenim lososom.



Sestavine:

  • Dimljeni losos (100g)
  • Sok limone (1 žlička)
  • Rdeča čebula (1/4)
  • Sol
  • Poper
  • Čili 
  • Olivno olje

Postopek:


Lososa in čebulo narežeš na drobno, ter vse skupaj zmelješ. Verjetno je bolje, če to storiš z multipraktikom, da ostane malo grobo in ni tako kremasto kot sem jaz naredil s paličnim mešalnikom. Dodaš sok limone, nekaj kapljic olivnega olja, ščepec soli in popra, ter malo čilija. Vse skupaj dobro premešaš in daš za nekaj ur v hladilnik, da se okusi dobro prepojijo. Če ne moreš čakat, pa kar takoj namažeš na popečene kruhke.