24. november 2014

Čebulna juha

Čebulna juha je bila ena tistih, ki mi je, sicer pozno, a vseeno dobro "razkrila" svet zelenjavnih juh. Pred tem sem nekako bil navajen govejih ali kokošjih juh, ko pa sem na faksu skoraj vsak dan posegel po goveji juhi, je bil čas za spremembo in pokušanje zelenjavnih alternativ. Čebulna je bila prva, ki me je premamila, da sem jo potem vedno izbral pred govejo.


Sestavine:

  • Čebula [različna] (2 večji)
  • Maslo (50 g)
  • Olivno olje
  • Sol
  • Poper
  • Goveja jušna osnova [zelenjavna] (0,5 l)
  • Kruh (2 kosa)
  • Sir (5 dkg)

Postopek:


V ponvi raztopi maslo in mu primešaj malo olivnega olja, ter dodaj na lističe narezano čebulo, posoli in popopraj. Praži pokrito na majhnem ognju približno 50 minut, da lepo porjavi. Nato zalij z jušno osnovo in kuhaj še 5 minut. Ko je juha kuhana jo na hitro zmelji s paličnim mešalnikom, da ostane še nekoliko groba tekstura. Kruh popeci v ponvi. Ko ga obrneš, pa ga posuj še s sirom, ter malo popeci in vse skupaj nežno položi v juho.