1. september 2014

Hrustljavi losos

Cvrtje lososa ni nekaj, kar bi mi padlo na pamet, vendar pa sem hotel izkoristiti večjo količino svežega lososa v hladilniku in preveriti idejo, ki se večkrat pojavi na internetu. Odločil sem se, da bom naredil skoraj enako kot piščančje sticky fingerse in definitivno mi ni bilo žal, da sem naredil, za marsikoga, kar greh.



Sestavine:

  • Losos (150g)
  • Moka (50g)
  • Jajce (1 kos)
  • Koruzni kosmiči
  • Olje
  • Sol
  • Poper


Postopek:


Lososa narežeš na približno centimeter debele trakove, ga posoliš in popraš. Nato trakce povaljaš v moki, zatem v razžvrkljanem osoljenem jajcu in na koncu še v zdrobljenih koruznih kosmičih. V precej vročem olju (190°C) ocvreš do zlato-rumene barve in odložiš na papirnate brisačke, da popijejo odvečno olje.


Za prilogo sem pred cvrtjem lososa v vročem olju spekel še krompir in pripravil belo salso.